·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

        یک نفر از کوچه ی ما عشق را دزدیده است
                                                         
ایـــن خبـــر در کوچه های شهر ما پیچیـــده است

      
  دوره گردی در خیابانهـــا محبـــت می فروخت
                                                         
گوئـیـــا او هم بســـاط خویـــش را بـرچیـــده است

       
عـــاشـقی می گفت روزی روزگـــاران قدیـــم
                                                         
عشق را از غنچه هــای کوچه باغی چیــده است

       
عشـق بـازی در خیابان مطلقـــا ممنــوع شد
                                                         
عـــابـــری ایـــن تـابلـــو را دورمیـــدان دیـــده است

       
یک چـــراغ قرمز از دیـــروز قرمـــز مانده است
                                                         
چشمکش را هیز چشمی خیره سر دزدیده است

     
   مــی روم از شهر این دل سنگهــای کــور دل
                                                        
  یک نفـــر بر ریش ما دل ریشهـــا خندیده است...

 




نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت19:21---25 آبان 1391
این چه حرفیه اجی نسترنم
رو سر من جا داری عسیسم...
لینکت وکردم همیشه بهم سر بزنیااااااااااااا


پرنسس
ساعت0:36---25 آبان 1391
دروغ میگفتـن کہ \" ها \" علامت جمع است . . .

پس چرا وقتے تن + ها را جمع کردم . .

خودم مانـدم و خودم . . .!


lev
ساعت0:14---25 آبان 1391
salaaam
vase hame payama o nazaray ke to blogam gozashti kheyli kheyli mamanoooooooooooon

hamashoono to blogam mizaraaam
mamanoon ke behem sar mizani nazar midi


محدثه
ساعت18:47---24 آبان 1391
ولی عزیزم من از این سبک وبا خوشم میاد مهم نیست بقیه میگن خستست یا خوشحال البته گلم منظورم با شما نبودا

بنده خاکی
ساعت15:11---24 آبان 1391
اگر دلت گرفت سکوت کن این روزها
هیچ کس معنی دلتگی و غم را نمی فهمد....


بنده خاکی
ساعت15:08---24 آبان 1391
می دونی دنیارو داره بدی ها نابود میکنه...
ادمها دروغ رو با بهای بیشتری به جای صداقت میخرند به سادگی دل میشکنند
خیانت می کنند با احساسات بازی میکنند...
بی اونکه فکر کنن دارن چی به روز طرف میارن...
شاید دلیل قشنگی وبهایی که میریم و بهشون سر میزنیم و میبینیم پر از غم اندو ه تنهایی اند به خاطر وجود نامردای توی دنیاست...
ما میایم و این وب ها رو میسازیم تا حرفای نگفته ی دلمون رو بگیم...
تا یادمون بره چی به روزمون اومده...
البته کم و بیش هستن کسایی که واقعا خوبن...


بنده خاکی
ساعت14:57---24 آبان 1391
معلممان به خط فاصله میگفت خط تیره...
او می دانست فاصله ها چه به روز ادم می اورند


بنده خاکی
ساعت14:55---24 آبان 1391
نسترن عزیز یه دنیا ممنون که منو قابل می دونی و به من سر میزنی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:ادبیات, عشق, شعر, ] [ 12:15 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 183485
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ